;

Regulamin

Właścicielem i prowadzącym w/w sklep internetowy jest 

Evita Fashion
Ewa Wojtowicz
ul Narutowicza 19a/9
20-004 Lublin

 

Przed złożeniem zamówienia należy uważnie zapoznać się z treścią regulaminu

 

Poprzez stronę Klient ma możliwość:

  • zapoznania się z oferta sklepu internetowego oraz złożenia zamówienia i dokonania transakcji
  • przekazując swoje dane związane z zamówieniem klient ma obowiązek podania informacji prawdziwych
Sklep internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną
dostępny dla Klienta 24 godzin na dobę przez 7 dni w tygodniu
Zamówienia złożone w dniach poniedziałek-piątek do godziny 15 realizowane są tego samego dnia
Zamówienia złożone w soboty i dni wolne od pracy wysyłane są w pierwszy dzień roboczy
Ceny towarów oferowanych w sklepie internetowym wyrażone są w walucie polskiej i obejmują podatek VAT
Wiążące dla stron są ceny obowiązujące w chwili składania zamówienia przez Klienta nawet gdyby po złożeniu zamówienia,a przed dokonaniem płatności uległa zmianie
Koszty doręczenia towaru ponoszone są przez Klienta zgodnie z cennikiem tych usług
 

Płatności:

-przelew zwykły na rachunek bankowy Firmy jak poniżej

Evita Fashion
Ewa Wójtowicz
ul Narutowicza 19a/9 20-004 Lublin
PKO BP
67 1020 3150 0000 3002 0088 7885

-płatności za pobraniem

tj.dokonanie płatności gotówką przy odbiorze zamówionego towaru za pokwitowaniem

-odbiór osobisty w placówce sklepu

Po dokonaniu zamówienia towaru Klient powinien dokonać platności do 3 dni od daty złożenia zamówienia
W tytule dokonywanej płatności należy podać imię i nazwisko oraz numer zamówienia
Płatność uznaje się za dokonana:
- po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Firmy,w przypadku przelewu zwykłego
- z chwilą uiszczenia odpowiedniej kwoty kurierowi,w przypadku płatnosci za pobraniem

Zwroty i Reklamacje

Zakupiony towar podlega reklamacji w razie stwierdzenia jego niezgodnosci z uwzglednionym zamowieniem Klienta
Sprzedawca nie bierze odpowiedzialności za skutki wynikłe z niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem stosowania towaru
W przypadku stwierdzenia przez Kupującego nieprawidłowości podczas przyjmowania przesyłki (np. otworzona lub zniszczona paczka). Kupujący powinien odmówić przyjęcia przesyłki o czym niezwłocznie powinien poinformować Firmę Kurierska oraz Sprzedającego, w innym przypadku Kupujący przyjmuje uszkodzona paczkę na własną odpowiedzialność
Reklamowany towar nie może być używany w innym przypadku wyklucza się dalsze roszczenia
Reklamowany towar powinien być odesłany w opakowaniu wraz z uzasadnieniem reklamacji i paragonem
Koszt przesyłki ponosi Klient
Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki
W przypadku uzasadnionej reklamacji towar uszkodzony zostaje wymieniony na inny pelnowartosciowy,a jezeli bedzie to niemozliwe (np. z powodu braku)
sprzedawca zwroci Klientowi rownowartosc ceny produktu
Koszty zwiazane z odeslaniem towaru reklamowanego sklep ponosi po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji
Nieuzasadnione reklamacje odsyłane sa na koszt Klienta

Compare